Sunday, October 2, 2011

PADINI Warehouse Sale 2011

SALAM SEJAHTERA.




semua dah tahu kan PADINI mengadakan warehaouse sale 2011 yang mana setiap item hanya berharga RM5. TH berkesempatan nak tengok suasana. tengok suasana je ok. malas nak masuk sebab tak sanggup nak harungi lautan manusia. kat luar gudang PADINI tu pon dah manusia berbaris panjang giler nak masuk dalam sana. korang tengok sendiri lah gegambar kat bawah ni.















meriah kan diorang berbaris? TH amek gambau ni dari dalam kereta je. hajat hati memang nak masuk bei.ngidam sangat. tapi tengok gaya macam ni, terus hilang nafsu. pegi shupin tempat lain je lah.




TH : siries nak beli..tapi tapi tapi

3 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

simpan jee angan2 tu...patik dok beratur selame sejam tp TAK BOLE MASOK ok!!!!

Last2 balik dengan KECEWA !!!!

kaizen said...

untung la kalo dpt masuk n beli....

SyazwanSarawak said...

lain kali ajak wan >.<

 

Copyright © 2013 | Helios Blog