PADINI Warehouse Sale 2011

10:20 AM

SALAM SEJAHTERA.




semua dah tahu kan PADINI mengadakan warehaouse sale 2011 yang mana setiap item hanya berharga RM5. TH berkesempatan nak tengok suasana. tengok suasana je ok. malas nak masuk sebab tak sanggup nak harungi lautan manusia. kat luar gudang PADINI tu pon dah manusia berbaris panjang giler nak masuk dalam sana. korang tengok sendiri lah gegambar kat bawah ni.















meriah kan diorang berbaris? TH amek gambau ni dari dalam kereta je. hajat hati memang nak masuk bei.ngidam sangat. tapi tengok gaya macam ni, terus hilang nafsu. pegi shupin tempat lain je lah.




TH : siries nak beli..tapi tapi tapi

3 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *