Sunday, August 28, 2011

[Perutusan Khas Hari Raya] SALAM MERDEKA RAYA

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

 

header baru

 

 

 

Alhamdulillah setelah hampir sebulan kita berpuasa, kini sampai lah masa kita untuk meraikan kedatangan Hari Raya dengan penuh kesyukuran. dikesempatan ni, TH sangat sangat nak mohon maaf kepada semua bloggers,tweeples dan readers yang selama ini banyak bagi sokongan kat TH dalam dunia blog ni. tanpa korang blog TH ni takkan kemana. tak lupa raya ni pakat la mai rumah TH. insyaAllah sampai raya ketiga TH ada kat rumah. lepas tu TH nak balik kedah kejap. beraya di kedah. SALAM MERDEKA RAYA dari TH.

 

 

 

TH : jemput semua mai rumah ye Smile mama taun ni nak buat lontong kot

4 comments:

[k]o{q}i[n] said...

slmt ari raya...tggu aku dtg sne...

aslann said...

duit raya janjian mu itu akan ku tuntut sampai lubang juboqmu.

Syazwan said...

sesungguhnya aku akan menuntut duit raya darimu. muahahaha

Nour Akmal said...

slmt hari raya TH...=)

 

Copyright © 2013 | Helios Blog