Thursday, June 23, 2011

Kedai Rakyat 1Malaysia

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

 

 

dulu wawasan 2020. lepas tu islam hadhari. sekarang 1 malaysia. banyak betul visi PM-PM malaysia kan? sekarang ni pulak, atas dasar 1 malaysia, PM kita, Datuk Seri Najib Tun Razak melancarkan kedai rakyat 1 malaysia yang bertempat di Kelana Jaya. TH difahamkan kedai ini ala2 kedai pasar mini. dan dikatakan barang yang dijual di kedai ni jauh lebih murah dari semua kedai lain.

 

 

"Melalui Kedai Rakyat 1Malaysia ini, saya difahamkan bahawa selain daripada menawarkan barangan keperluan pada harga yang jauh lebih rendah berbanding pasar raya lain, ia turut menjadi ejen pemangkin untuk pembangunan industri kecil tempatan menerusi penyumberan bekalan daripada perusahaan kecil dan sederhana dalam negara," kata Perdana Menteri.

 

 

bagus lah dah ada kedai murah. tapi..kalau saya dekat bangi,lambat lagi la nak kena tunggu. kedai tu kat Kelana Jaya. kat tempat lain akan dibuka gak kan Datuk?

 

 

TH : macam best je harga murah dimasa semua harga barang tengah naik ni..err..motip tetiba ada kedai ni? haha!

3 comments:

BaTu^NiSaN said...

retorik semata... macamlah kita x kenal akan pemimpin kita...

Hanim Mahali said...

ahaha... motif tu tak payah tanyalah... fikir sendiri...
tapi kita kena selalu bersangka baik. Husnuzon. PM nak membantu rakyat tu... (harap fikiran positif bukan sekadar impian -_-)

HazHand said...

kt klana jaya xboleh bukk.. die kene bukk kt klang dulu!

 

Copyright © 2013 | Helios Blog