Kedai Rakyat 1Malaysia

7:00 AM

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

 

 

dulu wawasan 2020. lepas tu islam hadhari. sekarang 1 malaysia. banyak betul visi PM-PM malaysia kan? sekarang ni pulak, atas dasar 1 malaysia, PM kita, Datuk Seri Najib Tun Razak melancarkan kedai rakyat 1 malaysia yang bertempat di Kelana Jaya. TH difahamkan kedai ini ala2 kedai pasar mini. dan dikatakan barang yang dijual di kedai ni jauh lebih murah dari semua kedai lain.

 

 

"Melalui Kedai Rakyat 1Malaysia ini, saya difahamkan bahawa selain daripada menawarkan barangan keperluan pada harga yang jauh lebih rendah berbanding pasar raya lain, ia turut menjadi ejen pemangkin untuk pembangunan industri kecil tempatan menerusi penyumberan bekalan daripada perusahaan kecil dan sederhana dalam negara," kata Perdana Menteri.

 

 

bagus lah dah ada kedai murah. tapi..kalau saya dekat bangi,lambat lagi la nak kena tunggu. kedai tu kat Kelana Jaya. kat tempat lain akan dibuka gak kan Datuk?

 

 

TH : macam best je harga murah dimasa semua harga barang tengah naik ni..err..motip tetiba ada kedai ni? haha!

3 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *