Wednesday, June 8, 2011

Gossip : Dulu Lain, Sekarang Lain - Gambit

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

 

 

tak sangka gambit saifullah dah semakin feymes. ok. TH suke nox! tapi kan.bukan harini TH nak gossip pasal dia feykes ke hape. lantak dia lah feymes ke idak. tapi ape yang TH rasa nak gossip harini is, si gambit ni mula-mula dia cakap lain..tup tup bila dah masuk paper sana…paper sini..mula lah banyak cerita yang dia bagitahu.

 

baru je haritu TH baca dalam metro, dia cakap, video karya seni dia tuh dibuat macam tuh sebab untuk pasaran amerika..tak percaya? meh tengok petikan akhbar tu

 

 

 

KUALA LUMPUR: “Saya tidak rasa klip video yang saya hasilkan itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium...malah video itu sebenarnya untuk pasaran Amerika Syarikat bukannya untuk pasaran tempatan,” kata pelakon dan pengarah klip video Marilah Menari, Gambit Saifullah, 26, yang kecewa selepas banyak pihak menyalahkannya kerana dikatakan menghasilkan klip video berbaur seks

 

 

 

ok kan kenyataan tu? ok la..tapi kan..harini bila keluar kat berita harian ruangan hip, lain pulak ceritanyer. dia cakap kenyataan yang menyatakan video klip itu untuk pasaran amerika adalah tidak betul sama sekali. mana satu yang betul? ke TH yang silap baca? lagi..dia menegaskan bahawa adegan erotik yang ditonjolkan dalam video itu adalah sesuai dengan tema lagu tersebut yang berunsurkan latin. oh..kalau latin,kena lah buat adegan merangsang menari depan peti ais dan segala bagai tu. ke..dia silap paham..asal latin je kena menjolok mata..asal latin je kena seksi meksi sampai macam tu.

 

 

TH : mana satu yang betul eh?

3 comments:

HeziqaMushadadLee said...

TH!dye yg tak betul tuh

Along Usop said...

bukan lah... die buat adegan tu sebab.....




ramai yang nak tengok adegan seksi meksi daripada video sopan2...

lalalalala...

tyka said...

tak releven sunggoh.. erghh.. raba raba tu lucah la .. haihh..

 

Copyright © 2013 | Helios Blog