Untitled.

6:59 PM

 

 

DEAR BLOG.

 

 

rasa dah lama aku tak menulis entry yang macam ni. so typeless sampai aku tataw nak bagi tajuk ape entry nih. Hati ; bila kita bercakap berkenan hati, pada mata kasar walau hanya seketul daging yang tebal,hakikatnya ia hanyalah serapuh kaca,senipis kulit bawang. sangat mudah untuk terguris. ye! memang ada orang mengaku “saya hati kering”.. “saya hati keras”. tapi setakat mana keringnya hati…setakat mana kerasnya hati. nah! batu walaupun keras,akan berlekuk juga dek kerana air. hati lah yang menentukan setiap niat insan. hati juga lah yang menetukan emosi seseorang. dan hati juga lah mendorong seseorang itu untuk melakukan sesuatu.

 

dah. aku dah malas nak cakap banyak. saje nak tulis feeling feeling dalam blog ni,. dah lama tak meluahkan rasa dalam ni. dah lama tak mengadu kat blog ni. aku sayang blog ni. sebab ia adalah pendengar setiaku. maag ye blog kalau dah lama sangat aku tak mengadu perasaan kat sini dan harini tetiba aku menulis macam ni.

 

TH : aku seorang yang senang terasa..senang marah tapi aku senang ok..tapi kali ni sampai harini aku masih sakit. give me some time

3 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *