TERGEMPAR! | Penampakan 'Sesuatu' di Gathering Blogger di KKB

9:31 AM










SALAM SEJAHTERA.


setelah banyak kali bernafsu menonton video blogger yang turun ke KKB mandi ait terjun ritu, harini sekali lagi TH tonton video tuh. dan TH terperasan sumthing. iaitu penampakan 'sesuatu' semasa kami semua berhenti solat di masjid di kawasan Kuala Kubu Bharu tuh. kepada sesiapa yang tak tonton video tuh lagi, bole tengok di bawah :








dah tengok? nampak tak 'sesuatu' dalam video tuh? kalau tak nampak meh TH nak tunjukkan. TH dah printscreen dah imej 'sesuatu' untuk korang tengok. meh tengok bawah ni :



IMEJ PERTAMA :





IMEJ KEDUA :



aha! nampak tak 'sesuatu' tuh? haha!! just nak kacau JEJAKA ni je. jangan marah ye bang. korang mesti ingat 'sesuatu' tuh benda lain kan? padahal abang yang kacak ni je :) . korang klik nama dia taw kalau nak pegi lawat blog brader nih.



TH : da lama tak buat entry sakat blogger camni


15 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *