. Perkara Yang Blogger Boleh Buat

2:48 AM

 

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

 

korang perasan tak ada beberapa perkara yang blogger boleh buat,tapi orang biasa tak boleh buat. perasa tak? haa..TH perasan. sebagai contoh :

 

Ujang : selalu melucah tapi takde sape marah..bahkan orang suke. kalau bukan blogger entah2 da kena cop gila s**

Zack Entry : tacink 24jam dengan TH sbb xmention nama dia..orang tak rasa meluat bahkan orang rasa comel sebab dia tacink

Zamir : suka berbunyi. kalau bukan blogger ni mesti orang lain cakap “ape la budak ni asyin bunyik je”. tapi sbb dia blogger,tuh dikira trademark

Ben Ashaari : pernah tiru posing gaya bloggerama (blogger pompuan) dalam entry dia tapi orang still tak kesah sebab dia blogger. kalau dia bukan blogger mesti kena cop nyah or gedik dah

Syed : selalu je perasan berskandal dengn lisa surihani tapi sume buat tak kesah sebab dia blogger. kalau bukan blogger dah kena cop perasan or gedik dah

 

muahaha..tu la antara yang TH sempat terfikir..ada banyak lagi..korang tambahkan la yek..boleh? yang kena sebut tuh mintak ampun banyak-banyak ok

 

TH : esok nak pergi ke Kuala Kubu Baru

12 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *