Saturday, March 5, 2011

. Perkara Yang Blogger Boleh Buat

 

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

 

korang perasan tak ada beberapa perkara yang blogger boleh buat,tapi orang biasa tak boleh buat. perasa tak? haa..TH perasan. sebagai contoh :

 

Ujang : selalu melucah tapi takde sape marah..bahkan orang suke. kalau bukan blogger entah2 da kena cop gila s**

Zack Entry : tacink 24jam dengan TH sbb xmention nama dia..orang tak rasa meluat bahkan orang rasa comel sebab dia tacink

Zamir : suka berbunyi. kalau bukan blogger ni mesti orang lain cakap “ape la budak ni asyin bunyik je”. tapi sbb dia blogger,tuh dikira trademark

Ben Ashaari : pernah tiru posing gaya bloggerama (blogger pompuan) dalam entry dia tapi orang still tak kesah sebab dia blogger. kalau dia bukan blogger mesti kena cop nyah or gedik dah

Syed : selalu je perasan berskandal dengn lisa surihani tapi sume buat tak kesah sebab dia blogger. kalau bukan blogger dah kena cop perasan or gedik dah

 

muahaha..tu la antara yang TH sempat terfikir..ada banyak lagi..korang tambahkan la yek..boleh? yang kena sebut tuh mintak ampun banyak-banyak ok

 

TH : esok nak pergi ke Kuala Kubu Baru

12 comments:

amal_fc1303 said...

sebab dia blogger org xleh nk kata apa la.

Pembawa_Wacana said...

Blogger berstatus otai tak kisah ape entri pon.... Sume serbu... Yang merangkak cam aku ni ler yang pening...

Anonymous said...

mcam pernah baca je blog yg prasan skandal lisa surihani . best blog dia :)

iqbalhakimi said...

haha...aku pun selalu berskandal ngan lisa..

SyedGraphiX said...

omjayy TH!! hahaha, aku skandal dgn ana raffali la!! x pe laa . Lisa pon boleyy.. hahhaa XD

Anonymous said...

zamir tu macam penah tgk blog dia...

zaMir said...

oit!!! apsal aku pulak yang kene nih!!!...grrr...aku bunyi lg kang!!...=P

mia.lia said...

BTOL2..HAHAHA

ZACK ENTRY said...

ceh, aku dikategorikan dalam tacing..haha

tomato said...

huhu tau xpek.. :P

KyêrulL said...

aku takde ke?? okie tacink! <-- bukan tiru zack.. zack tiru aku sbb dia duduk sebelah aku masa gathering kat TS haritue.. #okbai HAHAHAHAHAHHAA

Ujang9897 said...

aku mana ada lucah2..=(

 

Copyright © 2013 | Helios Blog