Friday, March 11, 2011

. Gempa Bumi , Tsunami di Jepun | Keluarga Mangsa Diminta Hubungi Wisma Putra

 

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

kejadian gempa bumi di negara jepun dan tsunami yang melanda negara itu. dilaporkan dalam pukol 2.45 petang waktu tempatan, negara matahari terbit tersebut telah digegarkan dengan gempa bumi yang berukuran 8.8 pada skala ritcher di timur laut negara itu dan menyebabkan tsunami setinggi empat meter. mesti semua dah baca kan? rakyat Malaysia yang mempunyai ahli keluarga di sana diminta supaya menghubungi Wisma Putra untuk membantu proses mengesan rakyat Malaysia yang berada di Jepun untuk tindakan selanjutnya. berikut adalah video kejadian tsunami yang melanda negara jepun

 

 

 

Tsunami Earthquake–Tsunami

 

 

diharapkan rakyat malaysia yang berada di sana semuanya dalam keadaan selamat dan terjamin. kawan blogger kita pon ada disana. KAMAL KOM. and TH tak mendapat sebarang maklum balas dari beliau lagi setakat ni.

 

TH : mari doakan agar mereka semua selamat

2 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga mereka selamat..

kamarukom said...

huhu tenkiu TH~~~ syg sama lu bro! :)
apepun aku slmt je kat cni alhamdulillah xkene ape2..dh nk blk jd cmni aiyo~ please kasi aku blk dlu hehe

 

Copyright © 2013 | Helios Blog