.Terra Rossa!

11:21 PM





SALAM SEJAHTERA






TH baru je balik dari pegi enjoy pementasan teater terra rossa anjuran kelab teater citra KPZ UKM. best woo...ape yang paling membangakan is ia juga turut dibintangi oleh seorang sahabat blogger kita, YUSOF ROSLI :).

TH tadi sampai lewat sikit..and TH pegi sinu dengan Hafiz Hafizol. Thanks ye HH sebab sudi teman. yang lain TH ajak gak..tapi nk wat cemana.pakat2 bz :). and as for me, teater tuh agak menarik jalan ceritanyer sbb TH minat tengok pementasan teater. paling best is watak jipabam(kalau xsila nama la) dengan rina tuh..haha..and watak leman melanggan pelacor tuh..haha..leman gedik!! dah lama kot tak pegi tengok teater sebab bz. last pon pegi tengok teater bangsawan kat panggung DBKL taun lepas..lama kan?

so,kalau ada lagi lepas ni..TH nak pegi tengok lagi la...sape nak join? jum la sekali

TH: tahniah ye along...kau gedik gile atas pentas tadik..hahah!! joking la :)

4 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *