.Cinta Itu Gila

11:43 AM



SALAM SEJAHTERA


GAMBAR HIASAN

korang pernah dengar tak yang cinta tuh bole bat orang naik gila? fiq rasa ada betulnye..kalau bercinta semua indah..isnt it? kalau dah clash mula la naik gila. seram aku. lagi2 kalau awek tuh saiko..dah banyak kali orang cakap xmo kapel dgn dia..tak paham2 lagik..still kejar gak jantan tuh..OMFG! sudah2 la tuh..kumbang bukan sekor..kalau ko nak carik bunga lepas ni pon ok gak kan.hahah..jadik lesbo lah!..ye la..kalau dah satu pihak tak dapat bagi komitmen,ape guna teruskan hubungan tuh kan..nak seksa diri? isk..kalau fiq la..takmo kot..sudah2 la..budak tuh dah move on pon..kau? takkan la nak kejar dia sepanjang hayat. masak macam2 pegi depan rumah dia lah...padahal dia dah malas nk layan...ape tak malu ke? mana maruah kau sbg perempuan.dah la budak tuh stay dgn parent dia..sudah2 la okeh..move on je la..hidup ni panjang lagik. kau pon ape kurangnyer..bole carik lain..

TH : seram kakalu dapat awek camni..sbb tuh saya takde awek lagi..malas!



6 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *