ULPM menggila!! + PRANK 5 STARS!!

10:46 AM

raya-raya-raya-raya
kata orang raya nih sebulan..
tapi kata fiq..nak raya,raya je la bebila pon..haha!



semalam ( 6 oktober ) my club, URUSETIA LATIHAN PEMBANGUNAN MAHASISWA (ULPM) telah mengadakan satu jamuan raya dan penghargaan kepada semua ahlinya. sume budak2 junior dari tahun 1-3 sume turun walaupun ada setengah tuh xdapat datan coz ada kelas. kami senior taun 4 and 5 of kos la datang. tujuan? menggilakan majlis! haha.. F.Y.I , senior ULPM ni memang hyper gila.haha..tengok je la kalau jumpe..for sure gila! haha..so adik2 junior jgn la pelik ok..ULPM ni melahirkan pewaris gila-gila.haha! ok2..enuf cerita..meh kita tengok gambar2 malam tuh ok!


wajah2 dalam big famili ULPM :))


sebahagian dari adik2 junior yang datang



keluarga besar ULPM - yang baju hitam tuh antara pengasas ULPM (en.ishah)


makan pon ada orang nk snap kan..hehe



family potrait..ke?? haha

okehh...tiba masa untuk senior2 ULPM snap2 gambo pulak...kitorang ni sopan taw..haha!

haa~ sopan je kn?

masih lagi sopan~tapi dah senget2 dah..

warkhhh!! xdpt mengontrol kegilaan dah!! haha


bersempena tu juga..kami turut meraikan hari tua seorang sahabat. namanya NASHRIAH - dia ni ahli 1st batch dalam ULPM..hehe~ memang kaw-kaw punyer dia kena malam tuh..sampai hujan turun berderai dua kali..PRANK!!! yang best.haha...



ni la muka mangsa sebelum drama bermula..haha!

drama melarat sampai luar dewan makan..jeng jeng!!

drama yang berlaku menyebabkan mangsa sedih..alalalala~

bila cry-o-meter dah cukup..jeng! jeng! suprise!!!!

takkan nak biarkan mangsa balik dalam keadaan suci bersih kot..haha! tepung itu wajib!!

baru la bole potong kek..hepi birthday nash!

warkhh!!!! larikkkk~ hamka menggila!!


kejor orang tak hengat dunia..haha!



akhirnya...jatuh jua tupai ke tanah! yeah!!! hamka kena teruk


saya dan jaja yang bertindak selaku cameraman pon tak terlepas...habis kamera kena tepung..haha

kak belle pon kena gak!!! u rawk papa! berani tuang atas kepala terusss..haha


tu la antara kegilaankitorang yang sempat dirakam.for sure adik2 junior terkejut..haha..ape taknyer..tyme kitorang gila2 nih..diorang hanya mampu tengok dari tepi jalan..haha...nak join tak berani takot kena tepung..tengok je la kitorang menggila..tapi tak terlepas punyer...haha..ada je yang pegi sembur tepung kat diorang..so..kesimpulannya sume kena malam tuh..hahaha


p/s : SAYA SAYANG ULPM DAN SUME AHLI ULPM !!


2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *