bandar al-munawwarah

9:17 AM




madinah mean bandar
munawwarah mean bercahaya
yer murid2..hari ni kita belajar baha arab yer
so..madinah al-munawwarah is bandar yang bercahaya
err.tapi bukan nak cite pasal madinah kat tanah arab tuh..

kat malaysia skang pon ada madinah munawwarah..iaitu i-City yang bercahaya. gile ah.memang penuh dengan pokok lampu.haha..pegi ramai2 dengan fahami,fithri,hasnur,mudah,izati and ila..memang syiok habis.tambah2 pulak fahami bawak DSLR-nye yang chun tu..memang snap snap sampai lembik la jadinyer. turun2 dari INNOVA je..trus snap snap..snap snap..snap snap...pehtu penat..lembik..haha..

..haha..ramai isnt it? we all sampai sana dalam pkol 9.30..memang la ramai umat nak pegi sana.sampai jalan sesak la.haha


ni la gadis2 yang suka bergambar tuh..haha! hambik ko! fiq ajak snap snap sampai diorang lembik..haha


yeah...sume pakat2 pendek belake! haha


nak makan ke tuh??? actually time lapar sikit2..haha


hoho...naik keta santa klaus


hasnur sedang cuba menjajah..haha!


yeah...berjaya menjajah!



merging pica!!


haha! apekah??


wabbit!!



snap snap..haha! para2 dan pari2


show me ur peacock!!!! kat atas tuh...haha


uikkk....tak penat brgmbar ke??


bergambar lagi..lagi...dan lagi


haha! wabbit pon ada yer..



note: memang gile penat la bergambar..dekat 300++ pic kt sana..gile ah! but masa balik fiq kena drive nasib la korang sume tak tido..pakat2 berkarok dalam keta tuh..kalu tak memang nak terleap gak..haha ^^

6 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *