pedas ke??

4:24 PM

orang kata tak baik mulut lezer..lagi2 laki
so,nape?lantak la...
dah kalau carik pasal..memang la kena
aku takkan maki orang tak tentu pasal..
so,kalau tak nak kena,jangan carik pasal ok!!


memang kalau mengenangkan sikap budak tuh memang buat gua panas je
tapi sabor je la..dah nak exm ni..
aku malas nk carik pasal lelebih..

so, aku kat sini nak mintak ampun maaf kat semua kalau ada penah terasa pape kat aku..
sape yang gatal carik pasal tuh, lantak korang la...aku malas nak amel port dah..
pandai2 la nk hidup..
ustaz kata kalau dosa kita dengan tuhan kita mintak ampun, insyaalah dapat keampunan..
kalau dosa dengan makhluk,selagi makhluk tu tak ampunkan memang tak lepas..

fikir-fikir la yer..

muah..luv ya'all

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *