F.R.I.E.N.D.S

1:46 AM

"tak dinafikan bahawa kawan adalah suatu entiti penting dalam kehidupan"

Bila mengatakan bab kawan or dalam bahasa omputehnyer friends atau dalam bahasa arabnyer sohabat ternyata ia merupakan suatu entiti yang amat berharga dan penting. and..fiq bsyukur sangat coz dalam hidup ni, DIA telah mengurniakan kawan yang besh..wawe,fit,ila,ekal,qish,akim and ramai lagik la..kalu sebut kt sini nnti xcelus pulak nak buat senarai ^^. adoyaii..ape la aku merapu nhe..haha..for me, i really appreciate every single of my friend..tapi kadang-kadang kawan yang buat taik tuh malas la pulak nak layan..haha..tuh la hidup nih kannn...

Sebenarnya kat sini nk citer pasal sorang kawan tuh..tadi je baru fiq kua dengan dia..memang besh la lepak tadik walau pun rancangan asal nak ke as-salam je..tapi tak jadik sebab dia terjumpa sesuatu..haha..lepak punya lepak..dah pukol 12 malam,so,kitorang cepat-cepat habiskan makanan and chow dari tempat tersebut yang semestinya bukan as-salam ^^. yang paling besnyer..malam nih dapat buah tangan dari penang..yeah..u rawk !!











sebelah lagi ilang..haha

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *